Featured Posts

9/11/11

Χαίρομαι με τη σαπίλα σας ! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΡΕ !!!!


Τι Γιωργάκης τί Αντωνάκης ;
George Soros ο από πίσω...."διαχειριστής" του κράτους εν Ελλάδι και με σκοπό φυσικά την πλήρη διάλυση της Πατρίδας μας.
Βέβαια αυτό γίνεται τόσα χρόνια και οι εθνικιστές φώναζαν μα οι μικρο-κοινωνία των ΜΜΕ φρόντισε να βάλει "ταμπέλες" σε όσους αντιστέκονταν και αντιστέκονται.
"Φασίστες" και "επικίνδυνοι για την Δημοκρατία τους", μας λέγανε.

Χαίρομαι απίστευτα που ο άθλιος αυτός όχλος τους προσπαθεί εδώ και μια βδομάδα να βγάλει "Πρωθυπουργό".
Χαίρομαι γιατί ξεμπροστιάζεται το Σύστημα τους και ο κωλο-καπιταλισμός τους.
Η σαπίλα της "Δημοκρατίας τους"(μη χέσω).
Χαίρομαι που είμαι "ο επικίνδυνος για αυτούς", γιατί εγώ είμαι πάντα με τον Λαό και την Πατρίδα.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΔΑΝΙΣΤΕΣ ΜΟΥ" ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ !!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ! ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ !
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ......



Ευάγγελος Dexter

Δεν υπάρχουν σχόλια: