Featured Posts

12/7/11

Η “αγάπη” του λαού για τους δημοκράτες

Οι δηλώσεις που ακολουθούν είναι της Όλγας Ρεντάρη, βουλευτή Έβρου, του ΠΑΣΟΚ:

«Περικύκλωσαν το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και άρχισαν να μου πετούν πέτρες, γιαούρτια, αυγά και μπουκάλια με νερό. Ένας μάλιστα είχε και μία ντουντούκα και την έβαζε στο αυτί μου και με εξύβριζε με τον χειρότερο τρόπο και χειρονομούσε εναντίον μου. Εγώ, που τίποτα δε με φοβίζει, έπαθα σοκ εκείνη την ημέρα. Και ξέρετε γιατί; Γιατί όλοι αυτοί που με προπηλάκιζαν ήταν άτομα ηλικίας πάνω από 60 ετών. Φαίνονταν “αγανακτισμένοι”,δεν είδα ούτε έναν κουκουλοφόρο ούτε έναν μασκοφόρο ούτε τίποτε… Ήταν ηλικιωμένοι, το καταλαβαίνετε; Αυτοί που μας πετούσαν τα αυγά και τα γιαούρτια. Αυτό ήταν το τραγικό» Το πραγματικά τραγικό βέβαια είναι ότι οι πολιτικοί χαρακτηρίζουν “τραγικό” το γεγονός ότι ο κόσμος τον οποίο ξεπουλήσανε έχει οργιστεί και δεν τηρεί το “σαβουάρ βίβρ”. Είναι απόριας άξιο φυσικά το τι ακριβώς περιμέναν να γίνει;

Το κακό βέβαια που έγινε στην εν λόγω βουλευτή είναι ότι ελλείψει Εξαρχείων, δεν υπήρχαν οι γνωστοί παρακρατικοί κουκουλοφόροι για να ανοίξουν το δρόμο για το βουλευτικό αυτοκίνητο της, όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις. Αυτοί είναι οι “δημοκρατικά εκλεγμένοι” εκπρόσωποι του Λαού που τους “αγαπάνε” όλοι και έχουν την “λαϊκή εντολή”. Από την άλλη φυσικά έχουμε τους “κακούς” δικτάτορες, τους “λαομίσητους”, όπως λένε τα κανάλια σχετικά με αυτούς. Ακολουθεί φωτογραφία από εκδήλωση των εγκαινίων του αγροτικού συλλόγου στην Χαλκίδα, εν έτει 1937, κατά την διάρκεια ομιλίας του Ιωάννη Μεταξά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: