Featured Posts

18/12/10

9 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ :

Θεώρησα τραγικό όταν μου είπανε να γράψω για αυτό το άρθρο , με θέμα το "ρατσισμό".
Έχουμε καταντήσει να μιλάμε για τα αυτονόητα σε αυτήν εδώ τη χώρα.
Φυσικά μιλάω για τη σύγχρονη έννοια της λέξεως...


9 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ : 

  1. Ο Πολιτισμός σχεδόν ολόκληρου του Πλανήτη έχει Ρίζες στην Ελλάδα μας και δε χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω. 
  2. Ο Έλληνας παντού είναι πρώτος. Και στα καλά και στα κακά. Είναι ακραίο στοιχείο από τη Φύση.
    Όταν τεμπελιάζει βγάζει για κυβέρνηση τον Γιωργάκη και όταν δημιουργεί φτάνει μέχρι την Ινδία.
     
  3. Αυτός που βλάπτει τη Χώρα μου οικονομικά είτε αλλοεθνής είτε "έλληνας", βγάζοντας τα λεφτά μας "έξω" , τα στερεί από την Κοινωνία μας, συνεπώς είναι Εχθρός μου γιατί βλάπτει το Εθνικό Συμφέρον. (Δες πόσα δις ευρώ πάνε τα αλβανά στο μπουρδέλο τους κάθε χρόνο, με επίσημα στοιχεία του Κράτους και θα καταλάβεις.....)
  4. Είμαι "Ρατσιστής" γιατί οι αλλοδαποί βρωμίζουνε την Πατρίδα μου με τις αρρώστιες τους, τα ναρκωτικά τους, το εμπόριο όπλων και πορνείας που κάνουν για να γίνουν αλά Cosa Nostra....που φυσικά όλα αυτά υπήρχαν και προτού "ανοίξει" τα Σύνορα ο Σαμαράς το '91 , αλλά σε ΠΟΛΥ μικρότερο και ελεγχόμενο βαθμό !
     
  5. "Ρατσιστής" γιατί αγαπάω την Ελλάδα. ΑΚΡΑΙΟ ;;;; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.....
     
  6. "Ρατσιστής" επειδή δεν μπορώ να καίνε την πολυαγαπημένη μου Σημαία , ούτε μπορώ να βλέπω γκέτο μέσα στην Πατρίδα μου , με μια Αστυνομία με δεμένα χέρια για να μη χαθούνε ψήφοι....
     
  7. "Ρατσιστής" γιατί δε γουστάρω κανέναν ψευτο-επαναστάτη "αριστερό" τάχαμ.... με τα λεφτά του μπαμπά που του αγόρασε το σπίτι και το αυτοκίνητο και του πληρώνει τους λογαριασμούς και αυτός "δημιουργεί" στα Εξάρχεια και αλλού.....
     
  8. "Ρατσιστής" γιατί η Ιδεολογία του Εθνικισμού , δε δίνει κανένα απολύτως περιθώριο σε παράσιτα να "αρρωσταίνουνε" την Κοινωνία άρα τον Ελληνικό Λαό.
    Μέσα από τον Εθνικισμό η Κοινωνία περνάει σε άλλες "βάσεις" , με Οργάνωση, Εκπαίδευση, Πειθαρχία, Ήθος, Πνευματικότητα , Σκληραγωγείται και αντιτίθεται εν συνεχεία σε οτιδήποτε αντεθνικό και βλαπτικό για Αυτήν.
  9. "Ρατσιτής" γιατί είμαι Έλληνας και θέλω να ξαναδώ την Ελλάδα Μεγάλη και Δυνατή.
    Μια Ελλάδα από Έλληνες , για Έλληνες.


Υ.Γ.
.....κάνε το βήμα και εσύ !

Ευάγγελος Dexter

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΕΙΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΜΑΦΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΟΥΤΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗ ΟΥΤΕ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΕ ΜΕ ΞΕΚΛΗΔΩΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

kserete pws kanan ta lefta toys polloi aksiologoi ellines sto ekswteriko?
kserete oti pollous allodapoys toys anagkazei i idia i politeia na paranomisoyn apla gia na epiviwsoyn mia akoma mera stin ellada sas?
ksypniste.
an isastan eseis oi ellinares sti thesi poy einai kapoioi apo aytoys toys anthrwpoys, tha kanate poly xeirotera.
kai oso gia tin istoria mas.....
alloi megaloyrgisane, oxi eseis.
ftaste toys prwta (leme twra) k meta miliste gia anwterwtita

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ...ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ
ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ
ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε...
Πώς κάναν τα λεφτά τους πολλοί αξιόλογοι έλληνες στο εξωτερικό; Αν ξέρεις κάτι πες το και σε μας. Μην το αφήνεις να πλανάται. Εγω ξέρω οτι κανένας τους δεν ηταν ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Και ναι ΛΑΘΡΟμετανάστης λέω. Δηλαδή ο μετανάστης που εισήλθε στη χώρα λαθραία. Δεν παρατήρησες πως ηταν η ζωή πριν εισέλθουν τοσοι αλλοδαποί στη χώρα; Πολύ λιγότερη εγκληματικότητα. Τυχαίο που αυξήθηκε κατακόρυφα; Δεν νομίζω. Οι Έλληνες μετανάστες εκτός του οτι ο τρόπος μετανάστευσης τους ήταν απολύτως νόμιμος μεγαλούργησαν και είναι αξιοσέβαστα και χρήσιμα μέλη της κοινωνίας τα οποία πληρώνουν κανονικά φόρους. Εδώ έχουμε μαζέψει ολους τους εγκληματίες, που φόρους δεν πληρώνουν, νοσηλεύονται σε νοσοκομεία με τα λεφτά ΣΟΥ, τρώνε και μετά μας βρίζουν και λένε γαμώ την ελλάδα σας...Ε αμα η δικια μας κοινωνία τους αναγκάζει να εγκληματούν ας γυρίσουν στις χώρες τους που είναι καλά. Ψευτοαριστερό αρχίδι. Οχι ρε! ΔΕΝ είμαστε ίσοι. Δεν είναι ίσος ο Ελληνας με τον Πακιστανό ούτε με τον Αλβανό ούτε με το Βούλγαρο. Οταν στον Β' Παγκόσμιο οι Βούλγαροι κατέσφαξαν τη Β.Ελλάδα και κάποια χρόνια αργότερα αυτές οι ίδιες πόλεις εστελναν ανθρωπιστική βοήθεια στους βρωμερούς απολίτιστους ηταν καλά. Αλλά ξέχασα. Είμαστε κωλοέλληνες και ρατσιστές. Ε ναι είμαι!