...
ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
Ένα ολόκληρο δουλεμπορικό καράβι ήρθε από την Τουρκία, φόρτωσε λαθρομετανάστες στον Ασπρόπυργο (!) και σάλπαρε για Ιταλία χωρίς κανένας και ποτέ να το ενοχλήσει ή να ρωτήσει που πάει και ποιο είναι, όπως αναφέρουν στο defencenet.gr ασφαλείς πηγές των ελληνικών υπηρεσιών ασφαλείας! Πρόκειται για το τουρκικό δουλεμπορικό που προκάλεσε το τραγικό ναυάγιο που συνέβη 30 μίλια δυτικά της Κέρκυρας το Σάββατο το βράδυ 15 Ιανουαρίου και αναδεικνύει τα προβλήματα του ανύπαρκτου μηχανισμού επιτήρησης του ελληνικού θαλασσίου χώρου.
Με βάση τις πληροφορίες το τουρκικό πλοίο που μετέφερε τους λαθρομετανάστες είχε νοικιαστεί από δουλεμπορικά κυκλώματα στην Ελλάδα.
Το πλοίο «Χασάν Ρέις» με το τουρκικό πλήρωμα ταξίδεψε από την Τουρκία προς την Ελλάδα διασχίζοντας το Αιγαίο και εισήλθε τις πρώτες πρωινές ώρες στο Σαρωνικό. Χωρίς να υπάρξει κάποιος έλεγχος από το Λιμενικό Σώμα το συγκεκριμένο πλοίο κατάφερε να προσεγγίσει την ακτή μεταξύ της Αττικής και της Κορίνθου κάπου στον Ασπρόπυργο, περνώντας "μια ανάσα" από τον ναύσταθμο όπου ελλιμενίζεται ο Στόλος και "έδεσε" στην "καρδιά" της βιομηχανική περιοχής της χώρας, όπου βρίσκονται τα μεγαλύτερα διϋλιστήρια της χώρας η 2η ΜΑΛ κλπ. χωρίς την παραμικρή ενόχληση! ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
Ένα ολόκληρο δουλεμπορικό καράβι ήρθε από την Τουρκία, φόρτωσε λαθρομετανάστες στον Ασπρόπυργο (!) και σάλπαρε για Ιταλία χωρίς κανένας και ποτέ να το ενοχλήσει ή να ρωτήσει που πάει και ποιο είναι, όπως αναφέρουν στο defencenet.gr ασφαλείς πηγές των ελληνικών υπηρεσιών ασφαλείας! Πρόκειται για το τουρκικό δουλεμπορικό που προκάλεσε το τραγικό ναυάγιο που συνέβη 30 μίλια δυτικά της Κέρκυρας το Σάββατο το βράδυ 15 Ιανουαρίου και αναδεικνύει τα προβλήματα του ανύπαρκτου μηχανισμού επιτήρησης του ελληνικού θαλασσίου χώρου.
Με βάση τις πληροφορίες το τουρκικό πλοίο που μετέφερε τους λαθρομετανάστες είχε νοικιαστεί από δουλεμπορικά κυκλώματα στην Ελλάδα.
Εκεί νωρίς το πρωί του Σαββάτου επιβιβάστηκαν αρκετές εκατοντάδες λαθρομεταναστών και αναχώρησε για τον προορισμό του που ήταν οι ακτές της Ιταλίας. Με βάση το γεγονός ότι το ατύχημα συνέβη το Σάββατο το βράδυ εκτιμάται ότι το πλοίο θα πρέπει να διέσχισε την διώρυγα της Κορίνθου για να βρεθεί τόσο σύντομα στην περιοχή του Ιονίου.
Όπως γίνεται αντιληπτό ένα πλοίο αγνώστου ταυτότητας προερχόμενο από την Τουρκία κατάφερε να πλησιάσει την ηπειρωτική Ελλάδα χωρίς να κινήσει την υποψία πρώτα από όλα του Ναυτικού και των παρατηρητηρίων αυτού, ενώ ακολούθως εισήλθε στο Σαρωνικό.
Ακόμα και το γεγονός ότι στην περιοχή αυτή υπάρχει αριθμός περιπολικών σκαφών δεν υπήρξε κάποια κινητοποίηση των αρχών όταν φάνηκε ότι το πλοίο δεν πήγαινε προς κάποιο γνωστό λιμάνι. Αντιθέτως το τουρκικό πλοίο κινήθηκε προς την ακτή σε περιοχή που δεν υπήρχαν κάποιες λιμενικές εγκαταστάσεις ή κάποιο αλιευτικό καταφύγιο πλησίον εγκαταστάσεων στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα όπως τα διυλιστήρια, η 2ης Μοίρα Αλεξιπτωτιστών, ο ναύσταθμος και η βάση ελικοπτέρων των Μεγάρων.
Δυστυχώς ακόμα και κατά τη διάρκεια της επιβίβασης των εκατοντάδων λαθρομεταναστών που λογικά θα χρειάστηκε αρκετό χρόνο δεν υπήρξε κινητοποίηση των αρχών. Το ερώτημα που τίθεται μετά από όλα αυτά είναι, πως κατάφερε το τουρκικό πλοίο αυτό να εισέλθει στον Σαρωνικό και να προσεγγίσει την ακτή κοντά σε μία ευρύτερη περιοχή που θεωρείται υψίστης σημασίας για το ελληνικό κράτος. Τι θα συνέβαινε αν το τουρκικό πλοίο αυτό δεν ήταν δουλεμπορικό αλλά μετέφερε ειδικές δυνάμεις των γειτόνων μας οι οποίες θα ήθελαν να έχουν μία καλύτερη άποψη των εγκαταστάσεων της περιοχής.
Πόσο θα απειλείτο η εθνική ασφάλεια αν το πλοίο αυτό ξεφόρτωνε οπλισμό και λοιπό οπλισμό που θα μπορούσε να προαποθηκευτεί για την πραγματοποίηση μελλοντικών υπονομευτικών δράσεων στην βιομηχανική περιοχή της Αν. Αττικής και της Κορίνθου. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί το σύστημα VTMIS που καλύπτει το Αιγαίο μετά από μία σχεδόν δεκαετία που ξεκίνησε το πρόγραμμα.
Φτάσαμε εν έτει 2010 και απουσιάζει από μια θάλασσα όπως το Αιγαίο ολοκληρωμένο δίκτυο επιτήρησης του θαλασσίου χώρου του Αιγαίου το μόνο που μπορεί να συμβάλει στην αποτροπή αυτών των καταστάσεων. Πότε επιτέλους θα ασχοληθούμε σοβαρά με την οργάνωση της στοιχειώδους υποδομής ασφαλείας της χώρας. Ίσως τελικά όλα θα πρέπει να γίνονται κατόπιν εορτής με μεγαλύτερο κόστος όχι μόνο οικονομικό αλλά και για την ασφάλεια των πολιτών της χώρας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου