Featured Posts

16/4/10

Ἐγείρεσθε Δικά Μας Παιδιά!



Με έπιασαν τα υπαρξιακά μου σήμερα και αναρωτήθηκα πρωί πρωί, γιατί φτιάχνει κανείς ένα εθνικιστικό blog;

Έβαλα τον εαυτό μου απέναντι, πήρα τον μεγάλο προβολέα και άρχισα τις ερωτοαπαντήσεις, με ανακριτικό πάντοτε στυλάκι

Εεε βασικά πρωταρχικός μου στόχος είναι να ενημερώνω τους υπόλοιπους εθνικιστές για όλα αυτά που μας ενδιαφέρουν (λέει δυνατά μια φωνή μέσα μου)

-Ναι ε; Μα αν κάποιος ανήκει ήδη σε αυτό τον χώρο, το φυσικό είναι να ψάξει μόνος του να μάθει. Και υπάρχουν τόσα πολλά site και blogs από τα οποία μπορεί να ενημερωθεί. Γιατί να διαλέξει εσένα;

Εντάξει οι ομοϊδεάτες, ξέρουν τι συμβαίνει και πώς να ενημερωθούν. Ίσως όμως από το blog μπορέσω να φέρω κοντά μας και άλλους Έλληνες, να ξυπνήσουν βρε αδερφέ, να αγαπήσουν την πατρίδα, να αγκαλιάσουν τις ιδέες μας και να παλέψουν και αυτοί με την σειρά τους. (ξαναλέει η φωνή το ίδιο δυνατά)

-Και πάλι δεν μου απαντάς. Γιατί όλοι αυτοί να διαλέξουν εσένα; Μήπως όλη αυτή η ενασχόληση κρύβει μέσα της, μια απίστευτη ματαιοδοξία;

Σάστισα! Βρε λες; Τόσο καιρό να νομίζω πως παλεύω για κάτι ανώτερο και τελικά όλα να ξεκινούν και να καταλήγουν, στον εαυτούλη μου;!

Στρίβω ένα τσιγάρο, δίνοντας χρόνο στον εαυτό μου να απαντήσει. Στο ράδιο παίζει ένα τραγούδι, δεν το πρόσεξα τόση ώρα. Και ξαφνικά ένας στίχος, δίνει την απάντηση έτσι απ’ το πουθενά και τόσο απλά, όπως πρέπει να συμβαίνουν όλα.

Ιστορία φτιάχνουν οι παρέες λέει…

Κάτι τέτοιες παρέες Δικά μας Παιδιά… σαν εμάς. Γι’ αυτό δημιουργήθηκε το μπλογκ. Για μια παρέα που θα φτιάξει την δική της ιστορία, σε αυτό τον χώρο.
Μεγάλη ή μικρή; Ο χρόνος θα δείξει!

Ἐγείρεσθε Δικά Μας Παιδιά!


Δεν υπάρχουν σχόλια: