Featured Posts

20/3/09

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΕΦΥΛΛΑΚΗΣ, ΜΕΛΟΣ Κ.Ε. ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΤΑ INDYMEDIA

Δημοσιεύθηκε από xryshaygh στο Μαρτίου 20, 2009

s-karΣήμερα κατέθεσα μήνυση για την απαράδεχτη ενέργεια της παρακρατικής αναρχοαριστερής ιστοσελίδας indymedia,

που ως γνωστόν επανειλημμένως συντελεί σε κακουργηματικές πράξεις με τις ευλογίες του παρακράτους, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της ατιμωρησίας όσων προέρχονται από τον αναρχοαριστερό χώρο. Μια χούφτα άεργα, άχρηστα σκουλήκια που νομίζουν ότι στο όνομα της δήθεν επανάστασης τους μπορούν να καταστρέφουν περιουσίες πολιτών και να σπιλώνουν προσωπικότητες ανθρώπων είναι αδύνατον να μπορέσουν να πλήξουν με οποιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητα μου. Χωρίς καμία διάθεση απολογίας μιας και δεν έχω για τίποτα να απολογηθώ, αφήνω για άλλη μια φορά να κρίνει τις πρακτικές τους ο κόσμος. Το ήθος, η προσωπική μου διαδρομή και η ιστορία της οικογένειας μου δεν μου επιτρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με αυτά τα ανθρωποειδή. Παραθέτω το γελοίο κείμενο που αναρτήθηκε στο indymedia μαζί με φωτογραφία μου συνοδευόμενο με τα σχόλια των «επαναστατών του πληκτρολογίου». Στο τέλος θα κολλήσουν τις φωτογραφίες μας δίπλα στους δίδυμους πύργους και θα μας κατηγορήσουν ότι εμείς ευθυνόμαστε και για την… τρομοκρατική επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου. Ποιοι; Αυτοί που καθημερινά επιτίθενται σε αθώους πολίτες και καταστρέφουν περιουσίες πολιτών!!!

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ! ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ… ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;

ΥΠΟΘΕΣΗ «INDYMEDIA»: ΑΠΕΙΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΥΝ…

kremales_indy

peri_fylaki_3

Δεν υπάρχουν σχόλια: