Featured Posts

3/6/12

“Πολύ φοβάμαι μην επιβεβαιωθούν οι Χρυσαυγίτες”

“Πολύ φοβάμαι μην επιβεβαιωθούν οι Χρυσαυγίτες”
Επιστολή μιας απεγνωσμένης Ελληνίδας μάνας
"Είμαι 38 χρονών και έχω δυο μικρά παιδιά που πηγαίνουν στο δημοτικό. Τα εισοδήματα του άντρα μου έχουν μειωθεί αρκετά και τα τελευταία τρία χρόνια δυσκολευόμαστε πολύ. Από αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, την εγκληματικότητα, την αδικία και την κατάντια της πατρίδας μου, τους έχω σιχαθεί όλους. Στις τελευταίες εκλογές δεν πήγα να ψηφίσω, αηδιασμένη από τους πολικάντηδες που λένε τα ίδια και τα ίδια και δεν ενδιαφέρονται για τα πραγματικά προβλήματά μας, μόνο για τις καρέκλες τους.
Πρόσφατα παρακολούθησα μια πολιτική συζήτηση και είδα για πρώτη φορά τον εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη. Η αλήθεια είναι ότι μόνο είχα ακούσει για σας, αλλά πρώτη φορά έβλεπα έναν άνθρωπο της Χρυσής Αυγής να μιλάει στα κανάλια. Αμέσως συνειδητοποίησα πως όσα είχα ακούσει για σας ήταν βλακείες και μάλλον ψέμματα για να συκοφαντήσουν. Ο κ. Κασιδιάρης μίλησε την γλώσσα της αλήθειας κι αυτό που με άγγιξε πραγματικά ήταν η αναφορά του για την Ελλάδα, ότι σε λίγες δεκαετίες θα είμαστε μειονότητα στην πατρίδα μας. Αλήθεια, το βλέπει κανείς άλλος αυτό ή μόνο οι Χρυσαυγίτες; Τα παιδιά μας μεταναστεύουν, οι Έλληνες δεν κάνουν παιδιά κι αυτοκτονούν κι οι λαθρομετανάστες έχουν καταλάβει τις πόλεις μας. Ενδιαφέρεται κανείς για το μέλλον μας;
Πολύ φοβάμαι μην επιβεβαιωθούν οι Χρυσαυγίτες, γιατί απ΄όσο καταλαβαίνω κι αυτά που έλεγαν στο παρελθόν, τώρα τα βλέπουμε μπροστά μου. Σε αυτές τις εκλογές θα σας ψηφίσω, γιατί θέλω ένα ελληνικό μέλλον για τα παιδιά μου. Συνεχίστε, είστε η τελευταία μας ελπίδα!

Μια απεγνωσμένη Ελληνίδα μάνα
Κατερίνα Λ."

http://www.xryshaygh.com/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κι εγω το ιδιο με σενα νιωθω Κατερινα!