Featured Posts

29/10/11

Les marionettes.... (Η Πολιτική μας . Ιδεολογικό Άρθρο.)

http://www.fourteeng.net/Logos/misc/darkane_marionette.jpg
Κοιτώντας κανείς την σύγχρονη θλιβερή μας Ελλάδα, διαπιστώνει εύκολα ότι δεν υπάρχει όρθιο τίποτα.
Η κατάσταση που το έχει καταφέρει αυτό, λέγεται "Δημοκρατία" και είναι απλωμένη παντού σχεδόν στον πλανήτη μας.
Βλέπε ένα χέρι που έχει 5-6 κλωστές από τις οποίες κρέμονται κουκλάκια, οι γνωστές σε όλους μας μαριονέτες.
Βάλε σε κάθε κουκλάκι μια χώρα τώρα και έπειτα βάλε στο χέρι και ένα κεφάλι, δυο πόδια κτλ και θα σχηματιστεί ο εβραίος.
Αυτός είναι ο σύγχρονος(....θου Κύριε!!!) δυτικός κόσμος μας. 

Μέσα από την εκπαιδευτική μου εισαγωγή σε βάζω τώρα σε ένα άλλα παράδειγμα επίσης κατανοητό και απλό.
Δες μια ανηφόρα στο βουνό όπου επικρατεί πολικό ψύχος και άνεμοι ισχυροί με έναν ουρανό μέσα στα σύνεφα και στη μαυρίλα.
Φαντάσου τον εαυτό σου τώρα να θέλει να ανέβει την ανηφόρα αυτή , ώστε να κοιτάξει έπειτα, κάτω από την κορυφή , τις καταπράσινες πεδιάδες και τους ποταμούς που τις διασχίζουν, εκεί όπου το φως του ήλιου βρέχει τους ανθρώπους και χαμογελάνε όλοι μέσα στην αγκαλιά της Μάνας Φύσης.
Σκέψου τώρα ανάποδα.
Είσαι στην πεδιάδα με τον ήλιο και τη χαρά στα πρόσωπα των ανθρώπων σου γύρω και κάπου εκεί έρχεται μπροστά σου μια ανηφόρα μες στις νεφώσεις και στις αντίξοες συνθήκες, που κάποιοι πιο "έξυπνοι" από σένα , το ονόμασαν "Δημοκρατία".
Δες τώρα τι πρέπει να κάνεις για να ανέβεις την ανηφόρα και αναλογίσου και τι πρέπει να αποχωριστείς για να πας στην ανηφόρα αυτή όπου στο τέλος της σου τάσσουν λαγούς με πετραχήλια και έναν "παράδεισο".
Αναλογίσου τώρα τι κάνεις τόσα στην ανηφόρα αυτή και δες πίσω σου τον κάμπο που λέγαμε......και σκέψου τι είναι αυτό που θες.
Εγώ είμαι Εθνικιστής και δε σε θέλω να έρθεις μαζί μου στις Ιδέες μου γιατί ακόμα με λες "φασίστα".
Θέλω να έρθεις όμως σε αυτό το "όνειρο μου" που σου περιέγραψα πιο πάνω και είμαι σίγουρος ότι θα δεις το Φως.


Υ.Γ.
Χαίρομαι που ξαναγράφω έπειτα από πολύ καιρό ....

Ευάγγελος Dexter

Η δική μας Ιδεολογία είναι Πόλεμος για Ελευθερία ! 

Η δική μας Ιδεολογία είναι Πόλεμος για Ελευθερία !

Δεν υπάρχουν σχόλια: