Featured Posts

17/6/11

ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ.

 
 
Η πατριδα μου ειναι η μανα μου..

θεια..ιερη..κι αγαπημενη..

Βυζαινα σαν νεογνος το χωμα της..

Νανουριζομουν απ το αρωμα της..

Καθε της ευλογημενος τοπος..

Ηταν κ ' η αγκαλια της...


Μεγαλωνω μαζι της

και στεκομαι ομπρος της..

σαν ανταξιος γιος της...

σαν περηφανη κορη της..


Η πατριδα μου ειναι στεφανωμενη..

Δαφνες στολιζουν τις πλεξουδες τις..

Βασιλικος αγιος μυροφορος το αρωμα της..


Πατριδα μου αγαπημενη..

και μανα μου ευλογημενη...

ποσοι σ αγαπησαν κι εσφαχτηκαν,

για να σε προστατεψουν απ τους αετονυχιδες εχθρους σου..


Ελλας μου τιμημενη..

Πρωτοπαλικαρα γονατισαν μπροστα στο γαλανολευκο σου...

Κορες που ψιθυριζαν ευχες επανω στον Σταυρο σου..


Μεσα στο αιμα μου κυλα..η περηφανεια σου..

κι ορικιστηκα σαν ημουν νιος, πως θα σε υπηρετω

μεχρι τελευταιας ρανιδος του αιματος μου..


ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ !!!

εφωναζα, και σειονταν τα σωθικα μου...

μα δε με ενοιαζε γιατι,

ΕΛΛΑΣ ! ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!
 
"Elena"

Δεν υπάρχουν σχόλια: