Η Διαμαντοπούλου από τα πρώτα βήματα της θητείας της στο Υπουργείο Παιδείας μας έδωσε την βεβαιότητα ότι θα είναι συνεπής στα πλαίσια ενός διευρυμένου διεθνιστικού Μπατσόκ. Τελικά δεν πέσαμε έξω. Νέες επικείμενες ρυθμίσεις είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα από πρωινή τηλεοπτική εκπομπή δια στόματος της ίδιας της Υπουργού. Μέσα σε όλα τα άλλα, ειπώθηκε το απίστευτο «είναι ντροπή για τη χώρα στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές, έχοντας δεδομένο το όριο των 150 απουσιών, να απουσιάζουν από τις τάξεις προκειμένου να διαβάσουν στο σπίτι και μετά να προσκομίζουν ψεύτικες βεβαιώσεις». Ένας μαθητής Λυκείου λοιπόν που κάθεται να διαβάσει σπίτι του για να μπορέσει να δώσει εξετάσεις και να αποδείξει την αξία του, διότι το σχολικό σύστημα είναι μπουρδέλο, κυρία Διαμαντοπούλου, πρέπει να σωφρονιστεί και να ακούει τις διεθνιστικές αηδίες του κάθε ξεφτίλα τεμπέλη μπολσεβίκου δημοσίου υπαλλήλου, ανάμεσα σε Αλβανούς και Σομαλούς μαντράχαλους που πήγαν στο σχολείο μετά τα 18, για να αισθάνεται η Υπουργός ότι όλα είναι στην θέση τους και να το λέει στις φίλες της.Ας ψάξει για πλαστά ιατρικά χαρτιά η Υπουργός στις στρατιωτικές θητείες των τέκνων των πολιτικών συναδέρφων της και στους μεγαλοδημοσιογράφους και λοιπούς «μεγαλο-» του τόπου κι ας αφήσει τους συνειδητοποιημένους νέους να μορφωθούν μόνοι τους.
Πάμε και στα υπόλοιπα: Γράφαμε στην εφημερίδα «Χρυσή Αυγή» τον Σεπτέμβριο του 2008, δηλαδή πριν από 2 ολόκληρα χρόνια τα παρακάτω:
«Ένα επιπρόσθετο φαινόμενο της τότε εποχής ήταν η δημιουργία της παραπαιδείας, της γνωστής «φροντιστηριακού» τύπου εκπαίδευσης, που σταδιακά γονάτισε οικονομικά την λεγόμενη μικρομεσαία οικονομική τάξη, εδραιώνοντας μια «χρυσή μετριότητα» ή καλύτερα μιζέρια. Το πολυετές σύστημα τον τεσσάρων δεσμών παγίωσε το φροντιστηριακό καθεστώς με τα προσχήματα να κρατιούνται σχετικά, η προ δεκαετίας όμως έκρηξη που προήλθε από τον «νόμο Αρσένη», όπου επέβαλε την διετή δοκιμασία στις εισαγωγικές πανελλήνιες εξετάσεις και την εξέταση σε περισσότερα από 25 μαθήματα συνολικά, αποτέλεσε την ταφόπλακα στην έως τότε ασθμάζουσα «δωρεάν» παιδεία. Ήταν γκάφα το σύντομο, και παταγωδώς αποτυχημένο εκείνο σύστημα; Η κυβέρνηση Σημίτη, αδυνατούσε μήπως να αντιληφθεί αυτό που ο καθένας μας θεωρούσε αυτονόητο, ότι το να εξετάζεται κάποιος στα θρησκευτικά και την… «ιστορία των τεχνών και της τεχνολογίας», αποτελούσε απλά μια παρανοϊκή μέθοδο εισαγωγικών εξετάσεων; Όχι, η κυβέρνηση Σημίτη κι όλες οι κυβερνήσεις είναι παμπόνηρες σαν ιουδαίος έμπορας. Πασόκ και νεοδημοκράτες, αμερικανόδουλοι φορείς ανέκαθεν δεμένοι γερά στο καπιταλιστικό άρμα, δημιούργησαν κομμάτι – κομμάτι χώρο στην απόλυτη κυριαρχία της ιδιωτικής παιδείας, με κίνηση ματ τον «νόμο Αρσένη», που ήρθε με σκοπό να καταστρέψει και να αποσυρθεί, όπως και συνέβη. Την στιγμή όπου, τα νοικοκυριά επεβίωναν με τα τέσσερα φροντιστήρια των τεσσάρων μαθημάτων της εκάστοτε δέσμης, ήρθε το αδιέξοδο των δεκάδων μαθημάτων και το πράγμα είχε ως εξής: αφού η παράλληλη φοίτηση σε όλα ήταν πράγμα αδύνατο τόσο σε οικονομικό όσο σε χρονικό επίπεδο (αφού τα απογεύματα των μαθητών δεν έφταναν για τόσα φροντιστήρια!), η «λύση» για τον κάθε γονιό ήρθε στα ιδιωτικά σχολεία. Έτσι την στιγμή, που μόλις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και ελάχιστες άλλες πόλεις είχαν ιδιωτική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια παιδεία, φτάσαμε στο σημείο κάθε νομός της χώρας να έχει 3-5 συγκροτήματα ιδιωτικών σχολείων, τα οποία απορρόφησαν τους πλέον δραστήριους και φιλόδοξους δασκάλους και καθηγητές, αφήνοντας τους βαριεστημένους να τεμπελιάζουν στα δημόσια.»
Σήμερα, μετά το 2000 του Αρσένη, το 2010 της Διαμαντοπούλου στο όνομα των «μεγάλων αλλαγών της παιδείας» επαναφέρει τα 4 μαθήματα των πανελληνίων! Η δεκαετία που μεσολάβησε βεβαίως τροφοδότησε το σύστημα που αναφέραμε εμείς το 2008 στο παραπάνω κείμενο που μόλις επισυνάψαμε.
Και για να τελειώνουμε: πιστεύουμε στην Ελληνική Παιδεία, πολεμάμε την κρατική εκπαίδευση με μίσος. Οι καιροί που έρχονται συνοδεύουν αγκαζέ αναλφαβητισμό, αρρωστημένη εκπαίδευση, αμάθεια. Σιγά σιγά θα πάρουμε στα χέρια μας και την σωστή μόρφωση διότι η μόρφωση είναι η βάση της συνειδήσεως κι εμείς επιθυμούμε ένα Έθνος συνειδητοποιημένων Ελλήνων και τίποτα λιγότερο. Εστίες αληθινής γνώσης και παιδείας παντού – ενάντια σε κάθε Συστημικό παρακλάδι της ψεύτικης εκπαίδευσης της σύγχρονης εποχής.
http://xryshaygh.wordpress.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου