Οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας κάποτε αποτελούσαν την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Νοτίου Ιταλίας και της Σικελίας. Σήμερα έχουν περιοριστεί σε λίγες μόνο δεκάδες χιλιάδες ελληνοφώνων. Η όλη παρουσίαση του θέματος, όμως, όποτε αυτή γίνεται δεν θύμιζε τίποτε άλλο από την παρουσίαση ενός «παραδόξου» ή εάν θέλετε μιας παράξενης «τουριστικής» εκδρομής. Όλα αυτά είναι θλιβερά και φυσικά κρύβουν την πραγματικότητα, μια πραγματικότητα που λέει ότι σύμφωνα με έγκυρους υπολογισμούς οι Έλληνες στο Αίμα στη Χερσόνησο του Αίμου, στην εγγύς ανατολή και στην νότιο Ευρώπη, Έλληνες που δυστυχώς έχουν χάσει την εθνική τους συνείδηση, ξεπερνούν κατά πολύ και είναι πολλαπλάσιος του σημερινού πληθυσμού της Ελλάδος! Πράγμα βεβαίως, που ποτέ του δεν συνειδητοποίησε αυτό το «χάρτινο κοκοράκι», που λέγεται ελληνικό κράτος, για να χρησιμοποιήσουμε μια έκφραση του Περικλή Γιαννόπουλου.
«Ελληνισμός» και «Ελληνικότης»
Για μας ο όρος Ελληνισμός δεν είναι, ούτε και παριστά κατ’ αρχάς ένα σύνολο Ιδεών και έργων πολιτισμού. Για μας είναι περισσότερο Έλληνας ο Πομάκος της Θράκης με την γνήσια Αρχαιοελληνική καταγωγή από τον οιονδήποτε φανατικό στον… εθνισμό του «έλληνα», που φυλετικά δεν ανήκει στο γένος μας. Αυτό γιατί καμία επίκτητη γνώση, κανένα ιδεολόγημα δεν είναι δυνατόν να καταργήσει τον φυσικό Νόμο. Είναι για μας ο όρος Ελληνισμός πρωτίστως όρος με περιεχόμενο φυλετικό. Ποιο περιεχόμενο: με δυο λόγια απλά: Πυρήνας του Ελληνισμού τα τέσσερα αρχικά φύλα (Αχαιοί, Ίωνες, Δωριείς – Μακεδόνες, Αιολείς). Από τα προϊστορικά ακόμη χρόνια μέχρι την πρόσφατη ιστορία ανεμείχθησαν σε ορισμένες περιοχές τα φύλα αυτά με τους άμεσα φυλετικά συγγενείς Ιλλυρικούς και Θρακο-Φρυγικούς λαούς, καθώς επίσης σε πολύ μικρότερο βαθμό και με άλλους λευκής καταγωγής πληθυσμούς (π.χ. Δινάριοι, Γραικογαλάτες, Γοτθογραικοί της Μικράς Ασίας κ.α.). Σε όλη την διάρκεια της μακραίωνος ιστορίας μας δεν υπήρξε ποτέ στον ευρύτερο χώρο του Μείζονος Ελληνισμού (Βαλκάνια – Νότιος Ιταλία – Μικρά Ασία) Φυλετικό κενό. Υπήρξαν για λόγους συνθηκών, λόγους ιστορικούς, μετατοπίσεις πληθυσμών. Παράδειγμα η ορεινή Ελλάδα: Σε χρόνια ακμής και ευημερίας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν από αραιοκατοικημένη έως ακατοίκητη. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας ήταν πυκνοκατοικημένη και στα σημερινά χρόνια είναι πάλι σχεδόν έρημη. Είναι για μας ο «Ελληνισμός» ένα σύνολο ανθρώπων κοινής φυλετικής καταγωγής, κοινού «αίματος» και είναι η «Ελληνικότης» η στάση ζωής, ο τρόπος ο διανοητικός και ψυχικός, που γνήσια προκύπτει από τους δημιουργούς αυτού του συνόλου.
«Ελληνισμός» και «Ελληνικότης»
Για μας ο όρος Ελληνισμός δεν είναι, ούτε και παριστά κατ’ αρχάς ένα σύνολο Ιδεών και έργων πολιτισμού. Για μας είναι περισσότερο Έλληνας ο Πομάκος της Θράκης με την γνήσια Αρχαιοελληνική καταγωγή από τον οιονδήποτε φανατικό στον… εθνισμό του «έλληνα», που φυλετικά δεν ανήκει στο γένος μας. Αυτό γιατί καμία επίκτητη γνώση, κανένα ιδεολόγημα δεν είναι δυνατόν να καταργήσει τον φυσικό Νόμο. Είναι για μας ο όρος Ελληνισμός πρωτίστως όρος με περιεχόμενο φυλετικό. Ποιο περιεχόμενο: με δυο λόγια απλά: Πυρήνας του Ελληνισμού τα τέσσερα αρχικά φύλα (Αχαιοί, Ίωνες, Δωριείς – Μακεδόνες, Αιολείς). Από τα προϊστορικά ακόμη χρόνια μέχρι την πρόσφατη ιστορία ανεμείχθησαν σε ορισμένες περιοχές τα φύλα αυτά με τους άμεσα φυλετικά συγγενείς Ιλλυρικούς και Θρακο-Φρυγικούς λαούς, καθώς επίσης σε πολύ μικρότερο βαθμό και με άλλους λευκής καταγωγής πληθυσμούς (π.χ. Δινάριοι, Γραικογαλάτες, Γοτθογραικοί της Μικράς Ασίας κ.α.). Σε όλη την διάρκεια της μακραίωνος ιστορίας μας δεν υπήρξε ποτέ στον ευρύτερο χώρο του Μείζονος Ελληνισμού (Βαλκάνια – Νότιος Ιταλία – Μικρά Ασία) Φυλετικό κενό. Υπήρξαν για λόγους συνθηκών, λόγους ιστορικούς, μετατοπίσεις πληθυσμών. Παράδειγμα η ορεινή Ελλάδα: Σε χρόνια ακμής και ευημερίας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν από αραιοκατοικημένη έως ακατοίκητη. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας ήταν πυκνοκατοικημένη και στα σημερινά χρόνια είναι πάλι σχεδόν έρημη. Είναι για μας ο «Ελληνισμός» ένα σύνολο ανθρώπων κοινής φυλετικής καταγωγής, κοινού «αίματος» και είναι η «Ελληνικότης» η στάση ζωής, ο τρόπος ο διανοητικός και ψυχικός, που γνήσια προκύπτει από τους δημιουργούς αυτού του συνόλου.
http://xryshaygh.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου