Featured Posts

1/1/10

Ήρθε η ώρα λοιπόν....




Ξεκινάει μια Νέα Χρονιά γεμάτη όνειρα και ελπίδες.
Από τον καναπέ....στο δρόμο.
Από την απραξία στην πράξη και στη δράση.
Δράση παντού.


Το 2010 είναι η Αρχή της Αντίστασης.Της Εθνικής Αντίστασης.Έλεγε ένας φίλος μου πριν δυο χρόνια,σκεφτικός και καχύποπτος..... "Τί μπορείς να κάνεις εσύ μόνος από ένα μπλόγκ;Πώς νομίζεις ότι θα βάλεις άτομα να ασχοληθούν με τα κοινά και τα Εθνικά προβλήματα μόνος;Και γιατί να το κάνεις εσύ αυτό κι όχι κάποιος άλλος; "
Κάθε Αρχή και δύσκολη Γίωργη... απαντούσα,μες στον προβληματισμό κι εγώ.
Κάθε Αρχή και δύσκολη...

Έτσι από τον καναπέ, πήγα στο διαδίκτυο και από εκεί ήρθα εδώ,στο μπλόγκ.Στα ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.
Τώρα είναι η ώρα να πάω στο δρόμο,στη δράση και στην πράξη.
Να βοηθήσω κι εγώ με τη σειρά μου όλους αυτούς που ανώνυμα τρέχουν τόσον καιρό, αυτούς που βγαίνουν στο πεζοδρόμιο,πρωί και βράδυ.

Ναι. Θα κινηθώ ΑΥΤΟΝΟΜΑ και ΑΝΩΝΥΜΑ.
Αλλά θα ΚΙΝΗΘΩ και θα σηκωθώ από τον καναπέ και από το pc .
ΑΥΤΟΝΟΜΑ , ως "ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ" , με την έννοια και το σκεπτικό που δημιουργήθηκε το μπλόγκ.
Με τη λογική ότι ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ.
ΑΝΩΝΥΜΑ, πάλι ως "ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ", γιατί δε θέλω να εγγραφώ σε καμία πολιτική οργάνωση η' κόμμα.
ΔΕΝ ΚΡΊΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΚΑΠΟΥ.ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ.
ΑΝΩΝΥΜΟΣ όμως.


Ναι,ήρθε η ώρα για ΔΡΑΣΗ επιτέλους.
Ήρθε η ώρα να σηκωθείς και εσύ από τον καναπέ και αν δε θες να έρθεις μαζί μας, οργανώσου με την παρέα σου,με τον κύκλο σου,όπως μπορείς,όπως γουστάρεις.
Και αν δεν μπορείς και θες βοήθεια, τότε σίγουρα θα την έχεις από όλους εμάς,τους Εθνικιστές.

Ήρθε η ώρα λοιπόν....

ΣΚΕΨΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ,ΔΡΑΣΕ.


Υ.Γ.

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλες και όλους τους Έλληνες.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε σένα πρώτα Γίωργο. Σε σένα "Bafi" ,που είσαι εκεί ψηλά ρε φίλε και παρακολουθείς τα πάντα και είμαι σίγουρος ότι χαμογελάς τώρα ρε μπαγάσα.
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ! ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ! ΤΙΜΗ ΜΑΣ Η ΠΙΣΤΗ ! 


Ευάγγελος Dexter 

Δεν υπάρχουν σχόλια: