ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΥΛΗ
Δημοσιεύθηκε από xryshaygh στο Ιουνίου 24, 2009
«…Είναι ανακριβές, να ισχυριστεί κάποιος ότι οι σύγχρονοι Έλληνες διαφέρουν φυσιογνωμικά από τους Αρχαίους Έλληνες. Μια τέτοια δήλωση βασίζεται στην άγνοια του ελληνικού εθνικού χαρακτήρα.» «…Η προσωπική μου άποψη για τους ζώντες Έλληνες είναι ότι παρουσιάζουν συνέχεια με τους πρόγονους τους η οποία είναι αξιοσημείωτη κι όχι το αντίθετο.»
Carlton Stevens Coon: (1904-1981). Αμερικανός ανθρωπολόγος, αρχαιολόγος και καθηγητής
«Ο J.L. Angel, ο μοναδικός ανθρωπολόγος που μελέτησε ένα μεγάλο αριθμό αρχαίων σκελετών από τις Μυκήνες και αλλού, αποφάνθηκε ότι η φυλετική συνέχεια των Ελλήνων είναι εντυπωσιακή…” Φ.Τ.
Δύο είναι οι τρόποι καθορισμού της εννοίας του Έθνους. Ο πρώτος τρόπος ορίζει το Έθνος σαν σύνολο ανθρώπων κοινής καταγωγής, που έχουν κοινές παραδόσεις και τα ίδια ήθη και έθιμα. Αυτή η προσέγγιση της εννοίας του Έθνους είναι απόλυτα συναφής με τον ορισμό που δίνει ο Ηρόδοτος και που έχει ως εξής: «Το όμαιμον, το ομόγλωσσον, τα κοινά των Θεών ιδρύματα και αι θυσίαι και τα ομότροπα ήθεα».
Την οποιαδήποτε εγκυκλοπαίδεια και εάν ανοίξουμε όπως επί παραδείγματι την «Πάπυρος-Λαρούς» (Αθήνα 1964) βλέπουμε ότι Έθνος είναι: Σύνολο ανθρώπων εχόντων συναίσθησιν της κοινής των καταγωγής, κοινάς παραδόσεις και τα αυτά ήθη και έθιμα. Σαφές είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις το πρώτον στοιχείον ενότητος μιας ομάδος ανθρώπων, που καθορίζεται σαν Έθνος, είναι η κοινή καταγωγή, το κοινό αίμα, η φυλή, η ράτσα, η βιολογική συγγένεια. Αυτό δεν αρέσει στο «προοδευτικό» σκουπιδαριό, που οραματίζεται όλα τα έθνη της ανθρωπότητος σαν μία τεράστια καταναλωτική αγέλη χωρίς ταυτότητα.
Ο δεύτερος τρόπος καθορισμού του Έθνους στηρίζεται στον τύπο του κράτους, που προέκυψε από την Γαλλική Επανάσταση, δηλαδή, «στο θετό δίκαιο των φιλελευθέρων κρατών»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου