Featured Posts

7/5/12

Ε; ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ????? ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΟ 7% , ΟΠΩΣ Κ ΤΟ 5,3 ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ...... ΠΑΛΙ "ΜΕΣΑ" ΤΑ "ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ" !!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΤΙΣ 2-5-2012

http://dikamaspaidia.blogspot.com/2012/05/blog-post_1111.html 

  • Βλέπω τα χρόνια μου, που είναι γύρω στα 30, να μην έχουνε Μέλλον.
Και αυτό γιατί, φρόντισαν τόσα χρόνια αυτοί που κυβέρνησαν την Πατρίδα μου,να φτιάξουν μια ωραία φούσκα, οικονομικής ευημερίας με λεφτά ξένα, με δανικά.
Κανείς τους δεν ενδιαφέρθηκε για το Μέλλον της Πατρίδας μου.
Μόνον την τσέπη τους κοίταξαν όλοι, έμπρακτα !
Να βολέψουμε τα "παιδιά μας" είτε "μπλε είτε πράσινα, ακόμη και κόκκινα".
  • Βλέπω να φεύγουν στο εξωτερικό οι Νέοι μας, γιατί εδώ πεινάνε και παραλαβάνουνε από τους γονείς τους , τους ίδιους, καμένη Γη.
  • Βλέπω τους κλέφτες, να μην πάνε φυλακή και να ας ρίχνουν στάχτη στα μάτια, με τον πεταμένο και "αφοπλισμένο" Τσοχατζόπουλο. Εντάξει...τώρα με πείσατε...!Οι υπόλοιποι μεγαλοκαρχαρίες ;;;
Κοιτάζω στον ουρανό μας και βλέπω σύννεφα παντού και μόλις δω στη Γη μας, βλέπω μαύρο καπνό και παντού υπάρχει μια δυσωδία, από την στάχτη.
Μα κάποιοι ξέχασαν, ότι από την Στάχτη μου Γεννιέμαι....και ξανά προς τη Δόξα τραβάω !

Στις 6 Μαΐου ψηφίζω για το Μέλλον των Παιδιών μου, σε μια Ελλάδα-ΕΛΛΗΝΙΚΗ(δες που μας φτάσανε για να λέμε το αυτονόητο το 2012)
Στις 6 Μαΐου, τα βολέματα και τα ρουσφέτια που καταστρέψανε την Πατρίδα μου, ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ. ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.
Στις 6 Μαΐου, ψηφίζω για να έχω μια άλλη πορεία, δημιουργική και εργατική. Με δουλειά για όλους τους Έλληνες.
Στις 6 Μαΐου, ψηφίζω,(επιτέλους...) Πατριωτικά και βλέπω στα μάτια τους Εφιάλτες που σταυρώσανε τη Χώρα μου για 30 αργύρια....και δυο μεζονέτες.
Στις 6 Μαΐου, δεν πάω με την Αριστερά που τάζει δουλειές σε όλους τους αλλοεθνής και μισθούς και τρόπο ζωής α λα Βόρειας Κορέας ούτε τσιμπάω με τις παπαριές της Δεξιάς που στηρίζει τον Καπιταλισμό που μας πέθανε.
Στις 6 Μαΐου, ψηφίζω για τη Νεολαία που ρημάξανε.
Στις 6 Μαΐου, ψηφίζω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για να ξεβρομίσει ο Τόπος μου !

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!
ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ !
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !

Ευάγγελος Dexter
Υ.Γ.
Στις 7 Μαΐου...είμαι ο Νικητής, γιατί το Σύστημα της προδοσίας τους, θα καταρρέει μπρος στα Οργισμένα μάτια μου.
Το 7% είναι κοντά....

Δεν υπάρχουν σχόλια: