Featured Posts

23/11/10

Ε ναι λοιπόν θα κάνω δικό μου Κόμμα !


Ε ναι λοιπόν θα κάνω δικό μου Κόμμα !
Αισθάνομαι την αδήριτη ανάγκη να φτιάξω το δικό μου κόμμα όχι για μένα ούτε για την μανούλα μου αλλά για όλους εσάς που δεν μπορείτε να αντέξετε τόση Δημοκρατία.

Οφείλω να ομολογήσω ότι κατάγομαι από ......
μεγάλο τζάκι Ελλήνων Δουλευτών, και το όνομα μας θα το βρείτε παντού στους μεγάλους Δωρητές και ευεργέτες του Έθνους αλλά και στους ανθρώπους του Πνεύματος και της Τέχνης. Έχουμε καταθέσει σ αυτό τον τόπο αίμα δάκρυα και ιδρώτα πάππου προς πάππου σε όλους τους αγώνες και τις θυσίες της πατρίδας μας.

Έχουμε δουλέψει πολύ και μας έχουν δουλέψει όλοι οι άλλοι μεγαλοσχήμονες πολιτικοί.

Αρκετά λοιπόν εχθές κατάλαβα ποιο κόμμα λείπει από το σκηνικό και με ποια πολιτική θέση στον χώρο. Λείπει το Κεντρώο Χριστιανοκομμουνιστικό Αριστεροανένταχο Ακροδεξιό Κόμμα των Ελλήνων.

Μετά από βαθειά περισυλλογή και αφού πλέον ήταν αδύνατον να χρησιμοποιήσω το ΝΝΔ (Νέα ΝΔ) ή ΑΠΝΠΑΣΟΚ (Ακόμα Πιο Νέο ΠΑΣΟΚ) ή ΠΛΑΟΣ και ΤΣΙΡΙΖΑ…

Κατάληξα στο ΡΕΜΑ – ΛΑΚΑ (όπου ΡΕΜΑ το ρέμα και όπου Λάκα η λάκα).

Πιστεύω ότι :

1. Μας αντιπροσωπεύει γιατί το λέμε συνεχώς ΡΕΜΑ – ΛΑΚΑ

2. Φωνάζουμε τον κολλητό μας ΡΕΜΑ – ΛΑΚΑ

3. Ακούγεται στο γήπεδο ΡΕΜΑ – ΛΑΚΑ διαιτητή…..

4. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμη φράση που εκφράζει ποικίλες περιπτώσεις και βρίσκεται στο καθημερινό λεξιλόγιο, ότι καλύτερο για marketing ονομασίας.

Υπάρχουν βέβαια και άλλοι λόγοι που κατά την ταπεινή μου γνώμη τους γνωρίζεται δεν θα τους αναφέρω αλλά θα αφήσω την φαντασία σας να τους συμπληρώσει.

Φτάσαμε τώρα στο μείζον θέμα της σημαίας – λαβάρου του κόμματος. Όλα τα πιασιάρικα χρώματα και σχέδια είναι πιασμένα τι γαλάζιο και πορτοκαλί τι πράσινο ή κόκκινο ή ακόμα παλ αποχρώσεις, πυρσοί, ήλιοι, Ελληνικές σημαίες και σφυροδρέπανα είναι πιασμένα από άλλους.

Το πρόβλημα μεγάλο και δύσκολο, σκέφτηκα να βάλω τον σκύλο μου αλλά δεν καθότανε να τον σκιτσάρω.

Σκέφτηκα να βάλω ένα μεγάλο πράσινο δέντρο με κόκκινους καρπούς σε γαλάζιο φόντο με άσπρα συννεφάκια αλλά κάτι δεν μου άρεσε πάλι.

Αποφάσισα να το σκεφτώ ακόμα πιο σοβαρά και μέσα σε δυο λεπτά κατέληξα στο πάρα κάτω λάβαρο που νομίζω ότι μας αντιπροσωπεύει.

Με τεράστια εκτίμηση στο Πολιτικό μας σύστημα


Θ.Χ
http://ksipnistere.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: