Featured Posts

15/4/10

Έτσι Στα Κλεφτά.....

  • Στα κλεφτά.... είμαι και Πατριώτης αν ερωτηθώ μόνον κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες....
  • Στα κλεφτά .... είμαι και Έλληνας , αν το επιτρέπουν βεβαίως- βεβαίως οι συνθήκες γύρω μου και δεν είναι μόνο ξένοι....
  • Στα κλεφτά... λέω ψέματα για τη θεσούλα που έχω τώρα ,δεν την πήρα με τη βοήθεια του γνωστού αλλά με την αξία μου....
  • Στα κλεφτά....ψηφίζω ΠΑΣΟΚ η' ΝΔ.....
  • Στα κλεφτά .... πεινάω και εγώ μεταξύ μας, αλλά για καφέ στις τρέντυ καφετέριες με την τελευταία μπλούζα της lacoste ,πηγαίνω και ας κάνει 200 ευρούδια....
  • Στα κλεφτά.... λέω ότι ήμουν πολύ κομμάντο στον Στρατό όταν υπηρέτησα, ασχέτως αν ήμουν κάπου στα "σύνορα" γύρω από την Αθήνα σε Μονάδα Υλικού....
  • Στα κλεφτά....θυμάμαι να βγάζω την Σημαία μας στο μπαλκόνι την 25η Μαρτίου, αν βέβαια οι γείτονες μου οι αλλοδαποί λείπουν για την πατρίδα τους, λόγο αργίας της ημέρας.....
  • Στα κλεφτά... έχω ένα κότερο και ένα τροχόσπιτο από τη Γερμανία.... αλλά κλαίγομαι και εγώ για τα δάνεια στις τράπεζες.
  • Στα κλεφτά... μετά την πτώση της Χούντας, μπήκα και εγώ στο Δημόσιο "αξιοκρατικά" πάντα, επί πληρωμής και από τότε μιλάω και εγώ για Αξιοκρατία μέσο ΑΣΕΠ....
  • Στα κλεφτά....είμαι και εγώ ένα λαμόγιο ανάμεσα σας που σας κοροιδεύω που διαμαρτύρομαι για το σημερινό χάλι , γιατί πάλι θα ψηφίσω τους ίδιους και τους ίδιους, αλλά εδώ το παίζω "Ελληναράς"....
  • Α!!!! Στα κλεφτά μην ξεχάσω.... Ζήτω το Έθνος! (Μη φωνάζετε μόνο πολύ και μας πούνε και ρατσιστές , φασίστες , νεοναζί- παλαιοναζί, χουντικούς, ακροδεξιούς, διότι αύριο θα πάω για δουλειά πάλι και τ οαφεντικό μου έχει και αυτός facebook και μπαίνει και αυτός στα "Δικά μας Παιδιά" για να με κατασκοπεύει και να μαθαίνει τα φρονήματα μου....) 
  • Ευάγγελος Dexter

Δεν υπάρχουν σχόλια: