Featured Posts

6/3/12

O ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ…


“ΈΜΕΙΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΧΩΡΙΣ ΛΕΠΤΑ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΠΕΡΑ.” Ι. ΜΕΤΑΞΑΣ, ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Νόμος περί ευθύνης υπουργών, «πόθεν έσχες» κυριολεκτικά ΑΙΣΧΟΣ, πάμπλουτοι πολιτικοί, σκοτεινές συναλλαγές και δεκάδες ακίνητα. Ο λαός είναι οργισμένος και όπως όλοι ξέρουμε δεν λέει και τα καλύτερα για τους πολιτικούς. Αντίθετα με τους πολιτικούς, διαβάστε τι έγραφε για τα οικογενειακά του οικονομικά ο «φασίστας» Μεταξάς, όταν ήταν πρωθυπουργός στο ημερολόγιό του:
«3 Ιουνίου 1938, Παρασκευή … Τακτοποίησις με Α’ Εφορίαν – 80χιλ. Ήδη τακτοποιείται Δ’ Εφορία. Κύριος οίδε πόσον. Αλλά καμμία επιστροφή φόρων. Καλλίτερα… Τώρα Γιώργος και Λουλού φεύγουν από το σπίτι. Και μένει στη ράχη μας. Διένεξίς των με Λέλαν. Καλλίτερα ας μην τα γράψω αυτά. Αλλά τι δεν μας μαθαίνει η ζωή!- Κοπιώδεις ημέραι, εργασία, ψυχικοί κλονισμοί. Απογοητεύσεις. Μόνον ολόγυρα ο ενθουσιασμός του Λαού. Και ιδίως της Νεολαίας. Αυτή είναι η παρηγοριά μου».
«9 Ιουνίου, Πέμπτη Εξώφλησα και την Δ’ Εφορίαν 117 χιλ. και μένουν οι συνθετικοί. Αλλά είμαι πλέον εν τάξει. –Λουλού και Γιώργος μας επλησίασαν πάλιν, περασμένα ξεχασμένα.- Έμεινα σχεδόν χωρίς λεπτά. Και πως θα βγούμε πέρα. Ο Μελετάκος δεν με έκλεψε. Αλλά με εξηπάτησε. Πάντως δεν μπορώ να είμαι θυμωμένος μαζί του. Τέλος έχω ήσυχη την συνείδησί μου. Είμαι εν τάξει με το Δημόσιον…».
Τα συμπεράσματα δικά σας…

http://xryshaygh.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: