Featured Posts

25/7/11

Η Δικαίωση του Αληθινού

Έχοντας εν γνώση τις συνέπειες, ξεκίνησα μια ιδέα παράτολμη για εκείνες τις ημέρες.
Διάβαζα βιβλία γενικής Παιδείας και είχα από μικρός αυτόν το θαυμασμό για τους Προγόνους μας και την Αρχαία Ελλάς,για τους Ήρωες και τη λαϊκή Ιστορία, δηλαδή τη λεγόμενη και ως Μυθολογία.
Έτσι ,ασυναίσθητα, έφτασα σε ένα σημείο που γινόμουν πάντα ο "πυρήνας" της παρέας και ο "φωστήρας" της.
Όλες οι κουβέντες ξεκινούσαν και τελείωναν σε εμένα και δεν είναι "ψωνίστηκο" αυτό, μα η πραγματικότητα.
Η παρέα μου δεν έχει σχέση με όλα τα παραπάνω,ούτε με τον άχρηστο αυτόν όρο, του "εθνικού χώρου", ούτε με τίποτα παρεμφερής.
Έβαλα σαν Σκοπό λοιπόν, μέσα από την καθημερινότητα μου και την συνεχόμενη ροή ειδήσεων εθνικού ύφους και χαρακτήρα, να τους "ξυπνήσω".
Πλακωνόμασταν στις αρχές για όλα σχεδόν και με "στόλιζαν" με επίθετα, του τύπου "φασίστα" και "ακραίο". Και τι δεν άκουγα! Μα εγώ ...εκεί,επέμενα!
Με το πέρας του καιρού, είδα ότι με το διάλογο,τα επιχειρήματα και τις ιστορικές αναδρομές ως βάση, πέτυχα τον αρχικό μου Σκοπό, ο οποίος δεν ήταν άλλος, από το να μεταλλάξω μια τυπική νεοελληνική παρέα, σε πατριωτική. Λέξη φυσικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΈΝΗ για τους καιρούς μας....
   Και πέτυχα τον Σκοπό μου γιατί δεν είχα κομματικούς σκοπούς στο πίσω μέρος του μυαλού μου η' κάποιο μπόνους για αυτό, παρά μόνον την αγάπη μου για το Έθνος μας,την Πατρίδα μας και την Ιστορία μας. Και για αυτό ΝΊΚΗΣΑ.

Δέχτηκα πάρα πολλές επιθέσεις,από φίλους και εχθρούς μα τις περισσότερες από αγνώστους και από ανώνυμους.
Δε φοβήθηκα, δε σταμάτησα,δεν άκουσα κανέναν,ούτε αυτούς που μου λέγανε να το βουλώσω ούτε αυτούς που μου λέγανε να σταματήσω για το καλό μου...
Έμαθα να παλεύω στη ζωή μου για όλα και πόσο μάλλον για τα Πιστεύω μου και τις Ιδέες μου. Πόσο μάλλον για την ίδια την Πατρίδα μου !
Επιμένοντας, νίκησα τους όποιους φόβους μου,νίκησα τις όποιες απειλές και εν τέλη νίκησα τον ίδιο,τον κακό μου εαυτό.
Ξέρω για μερικούς "εκεί έξω", είμαι Εθνικιστής του "καναπέ" και του πληκτρολογίου.
Ας με αποκαλούν όπως αυτοί επιθυμούν και όπως αυτοί διαλέγουν.
Από κοντά όμως θα επιλέγω εγώ για εμένα....


Σκοπός του άρθρου είναι η μαζική οργάνωση του μπλογκ σου,που επισκέπτεσαι καθημερινά τόσα χρόνια τώρα και ακούς τη φωνή σου και διαβάζεις τα "θέλω σου", όπως δεν τα λέει κανένα κόμμα μα και κανένα άλλο τυπικό και συνηθισμένο μπλογκ,ούτε τα ΜΜΕ φυσικά.
Εξάλλου και εξ αρχής, αυτός ήταν ο σκοπός από τη δημιουργία αυτού εδώ του μπλογκ.
ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ. ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. 
ΕΝΑΣ ΕΝΑΛΛΑΧΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.

Αν είσαι σαν και εμένα λοιπόν, σε καλώ να γίνεις Ενεργό Μέλος στα "Δικά μας Παιδιά" και να παίρνεις μέρος καθημερινά στον κοινό Αγώνα.
Για πληροφορίες τρόπων συνεργασίας : dikamaspaidia@gmail.com

Σε ευχαριστώ, Δικό μας Παιδί. 
Ζήτω η Νίκη των Ιδεών του Έθνους !

Ευάγγελος Dexter

Δεν υπάρχουν σχόλια: