1) Σύντροφε θα ήθελα να σε ευχαριστήσω εκ των προτέρων για την συνέντευξη και να σας συγχαρώ για την ποσότητα και την ποιότητα του παραγόμενου από εσάς πολιτικού και ιδεολογικού έργου. Για αρχή θα ήθελα να μου πεις κάποια πράγματα σχετικά με το OMERTA CREW.
-Να σε συγχαρώ με τη σειρά μου για την αξιόλογη δουλειά που κάνεις μέσω του blog «Αυτόνομες Σκέψεις» και την δυνατότητα που μας δίνεις να ενημερώσουμε τους συντρόφους μας απο ολόκληρο το εθνικιστικό/εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα. Το Omerta Crew, δεν είναι παρά το απαύγασμα των εμπειριών εις ό,τι αφορά την συμμετοχή μας σε συλλογικότητες κατά το παρελθόν, η πολιτική μας σκέψη και ο συνδυασμός της δεύτερης με μια κουλτούρα δράσης, η οποία διέπεται απο σύνολο αρχών σαν και την ακόλουθη: «..είναι η αγάπη για τον κίνδυνο, την παρατολμία, την εξοικείωση με το θάνατο, στοιχεία τα οποία αποτελoύν εκφράσεις της ενέργειας των δυνατών φύσεων, είναι το κουράγιο, η θρασύτητα, η ευθύτητα και η τραχύτητα».
2) «Omerta είναι η κατηγορηματική άρνηση συνεργασίας με τις αρχές, ακόμα κι αν είσαι θύμα εγκλήματος .» Αλήθεια η στάση αυτή απο που πηγάζει;
-Η στάση αυτή πηγάζει απο την συνείδηση και την ακλόνητη πεποίθηση του δίκαιου αγώνα των εθνικιστών/ εθνικοσοσιαλιστών. Διαμηνύοντας προς πάσα κατεύθυνση όταν αποκρινόμαστε : «Κάστρο άπαρτο είναι η περηφάνια μας, το αίμα της φυλής μας, οι φαμίλιες μας, αδιαπραγμάτευτη η τιμή μας», πως συντασσόμαστε ψυχικά και πνευματικά με την υπεράσπιση όλων των αξιών μας. Δεδομένου ότι ζούμε σε ένα ιδεολογικά σιδηρόφρακτο καθεστώς, οφείλουμε να υπερασπιστούμε με κάθε μέσο τους εαυτούς μας, συγχρόνως την τιμή του κινήματος και του λαού μας.
3) Τι είναι το skinhead για εσένα ;
-Οι Skinheads εξαιτίας της ατίθασης φύσης τους, έτυχαν αντικείμενο παρερμηνείας, επιτηδευμένης σπίλωσης και κατά δεύτερον πολιτικής εκμετάλευσης. Δεν συμφωνούμε απο την μια με κανενός είδους επιτηδευμένη εμφάνιση που αποσκοπεί στο να προκαλέσει «τρόμο». Ούτως ή άλλως τον τρόμο ασκούν απο μόνες τους οι ιδέες μας στους εξουσιαστές. Απο την άλλη δεν θα κατηγορήσουμε ποτέ όσους ακολουθούν απαρέγκλιτα την skinhead κουλτούρα. Θεωρούμε πως οι μόνοι οι οποίοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης είναι οι δηλούντες «μη πολιτικά ενδιαφερόμενοι». Δεν έχουν τίποτε να προσφέρουν και για αυτό ας κάτσουν στις τρύπες τους. Skinhead είναι αφοσίωση σε ιδέες, συνειδητή άρνηση προς το κατεστημένο και τον παραλογισμό των μαζών, είναι η υπερηφάνια να είσαι κομμάτι της Λευκής φυλής, είναι συνέπεια στον αγώνα. Skinhead είναι ο πολιτικός στρατιώτης που δεν εξαντλείται στην εσωστρέφια του μέσου φορέα πολιτικών ιδεών.
4) Οι skinheads θεωρήθηκαν οι βίκινγκς της εποχής μας. Σήμερα υπάρχει μια κάμψη στο ρεύμα τους και μια άνοδος των αυτόνομων εθνικιστών. Κατά την άποψη σου ισχύει κάτι τέτοιο. Και εάν ναι ποιο ρεύμα έχει να προσφέρει περισσότερα ;
-Δεν γνωρίζω αν θεωρήθηκαν ή δεν θεωρήθηκαν ως «Βίκινγκς» για την εποχή μας. Οι Skinheads ήταν, είναι και θα είναι πολιτικοί στρατιώτες στη προάσπιση της ταυτότητας της Λευκής φυλής. Οτιδήποτε άλλο ειπωθεί, είναι καταδικασμένο να λαμβάνει διαστάσεις σεναρίου πλασμένο ανάλογο της νοσηρής φαντασίας των υθινόντων του Hollywood ή καλύτερα του Nollywood. Οι καιροί αλλάζουν, το σύστημα λαμβάνει ολοένα σκληρότερα μέτρα καταπολέμησης της επικίνδυνης ιδεολογίας του εθνικισμού σε κάθε πατρίδα, ειδικότερα στην Ευρώπη. Ούτως ώστε το φαινόμενο της πολιτικής ανάδυσης των Αυτόνομων Εθνικιστών ήταν εκπηγάζουσα αναγκαιότητα του ίδιου του εθνικιστικού κινήματος. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάμψη των skinhead επι της ουσίας. Αντιθέτως υπάρχει μεταστροφή(détournement) και αυτό σίγουρα δεν ζημιώνει τους skinhead. Γίνονται τρόπον τινά πολιτικά ωριμότεροι.Όλοι όσοι σκέπτονται υγειώς έχουν να προσφέρουν στην οικοδόμηση του υγειούς εθνικοσοσιαλισμού, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά απο το μετερίζι του. Κανένας δεν είναι απορριπτέος. Όσοι πιστεύουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια ή την συνταγή της πολιτικής επιτυχίας, εκείνοι σίγουρα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα.
5) Πως θα χαρακτήριζες την κατάσταση του εθνικιστικού κινήματος στην Ελλάδα , αλλά και την Ευρώπη σήμερα ;
-Αν αναφέρεσαι στην πολιτική επιρροή των εθνικιστικών/εθνικοσοσιαλιστικών ιδεών στις τάξεις του πληθυσμού, αυτό είναι κάτι παραπάνω απο προφανές. Είναι δεδομένο πως ο κόσμος αντιμετωπίζει τις συνέπειες του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού στην καθημερινότητα του. Το ίδιο απαντάται τόσο σε Ελλάδα όσο και Ευρώπη. Η εξέλιξη και η ανάπτυξη της δυναμικής των δρώντων υποκειμένων της ιδεολογία μας είναι αλληλένδετη με την αυτονομία των διαφόρων ομάδων. Πριν μερικά χρόνια, ουδείς ηδύνατο τότε να φανταστεί πως σήμερα θα μπορούσαμε να μιλάμε για ένα πανελλαδικό υπο την ευρεία έννοια του όρου Δίκτυο αυτόνομων ομάδων, το οποίο να πραγματοποιεί έξυπνες και πρωτότυπες δράσεις, εκδίδει έντυπα, διατηρεί αξιόλογες ιστοσελίδες, συγκροτήματα μουσικής για την ελληνική νεολαία, χώρους εκδηλώσεων. Και προπαντών το όλον να μην είναι χειραγωγήσιμο. Η ελευθερία είναι η δύναμη μας!
6) Υπάρχει αριστερός και δεξιός εθνικοσοσιαλισμός ;
- Είναι εξαιρετικά δύσκολη μια μονομερής απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Ο Εθνικοσοσιαλισμός υπήρξε στην ιστορία ένα και αδιαίρετο όλο.Ο καθένας ωστόσο μπορεί να βλέπει τον εθνικοσοσιαλισμό απο υποκειμενική-διαφορετική σκοπιά. Εξαρτάται απο την απόσταση ή μη την οποία έχει κάποιος απο αυτόν και ποιό είναι το σημείο αναφοράς του.Αριστερή και δεξιά απόχρωση του Εθνικοσοσιαλισμού είναι όψεις του ίδιου νομίσματος. Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι απο μόνος του μια Επανάσταση. Η μοναδική για την ακρίβεια επανάσταση. Όταν επικρατήσει, δεν θα έχουμε κανέναν δισταγμό, ώστε να καταλήξουμε αν είναι δεξιός ή αριστερός. Αυτό που σήμερα έχει σημασία είναι να παλεύεις για τον Εθνικοσοσιαλισμό. Με κάθε μέσο!
7) O Νίτσε έλεγε : «Εάν ένα δέντρο θέλει , τα κλαδιά του να φτάσουν στον παράδεισο πρέπει πρώτα οι ρίζες του να φτάσουν στην κόλαση». Οι ρίζες του εθνικοσοσιαλισμού έχουν φτάσει στην κόλαση ;
-Η συγκεκριμένη φράση του τιτάνα της φιλοσοφίας, αντικατοπτρίζει την αντιστροφή των αξιών. Με άλλα λόγια, ακόμα κι αν οι αξίες δεν έχουν ξεπέσει εντελώς και βρίσκονται σε παρακμάζουσα πορεία, εμείς οι ίδιοι οφείλουμε να τις αντιστρέψουμε αν θέλουμε να τις σώσουμε. Εξάλλου ζούμε σε έναν κόσμο αντεστραμμένων αξιών. Αν δεν έχουμε υπο την μεταφορική έννοια τον ίδιο τον «Διάβολο» μέσα μας,δεν θα πετύχουμε ποτέ τίποτα. Ο δρόμος είναι δυσκολοδιάβατος και σπαρμένος με πολλές παγίδες. Το Εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα πρέπει να εξελιχθεί, όποιο κι αν θα είναι το τίμημα. Ο «τυφλοπόντικας» της δικιάς μας φιλοσοφίας, ιχνηλατεί σε θολά τοπία, έως ότου καταλήξει κάπου. Μέχρι τότε η περιπλάνηση μας ανήκει. Απο την κόλαση στον παράδεισο και αντίστροφα.
8) Τι άποψη έχεις για τον Νίτσε ; Αναρχικοί όπως οι Σαλβαντορ Σεγκουϊ , Εμμα Γκολντμαν και πολλοί άλλοι τον χαρακτηρίζουν αναρχικό. Εσύ πως θα τον χαρακτήριζες ;
- Στο συγκεκριμένο ζήτημα έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν. Ειδικότερα στο 5ο τεύχος του Omerta Skinzine είχαμε παραθέσει εκτενέστερα την άποψη μας. Για τους εγχώριους και μη αναρχικούς κάπηλους, η τακτική της οικειοποίησης των ανεξάρτητων φύσεων μέσω της τοποθέτησης ταμπέλας ιδιοκτησίας ή κυριότητας των ιδεών τους δεν αποτελεί τωρινό φαινόμενο. Ο Νίτσε υπήρξε θιασώτης μιας πραγματικότητας,κοινωνικής και μη, εντός της οποίας θα βασιλεύει η ηθική των Υπερανθρώπων. Ο αντιεξουσιαστικός χώρος, βαθιά νυχτωμένος και πολιτικά στρατευμένος σε ιδεοληψίες μεταφυσικού χαρακτήρα, δέσμιος εβραιοκίνητων προκαταλήψεων, έχει παραμείνει στο δόγμα «διυλίζω τον κώνωπα και καταπίνω την κάμηλον». Ο Νίτσε δεν επιδέχεται περαιτέρω χαρακτηρισμούς. Είναι απλώς ο εκφραστής της Θέλησης για Δύναμη, η οποία στον Εθνικοσοσιαλισμό εν προκειμένω, μετουσιώνεται σε Δύναμη της Θέλησης. Ο Νίτσε απλά δεν τους ανήκει!
9) Κατά την άποψη σου, ο Θεός είναι νεκρός ;
-Νιτσεϊκής χροιάς το ρητορικό ερώτημα σου. Ο Νίτσε απεφάνθη πως : «Νεκροί είναι όλοι οι θεοί…τώρα θέλουμε ο υπεράνθρωπος να ζήσει». Η υπέρβαση του Θεού σηματοδοτεί συγχρόνως και τον αποδιωγμό κάθε ντετερμινιστικής θεώρησης των πραγμάτων και το πέρασμα σε μια πιο δυναμική νοηματοδότηση του βίου των ανθρώπων. Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι ο Θεός και η Θρησκεία των ανώτερων φύσεων. Οι θρησκείες με την στενή έννοια του όρου αποβλέπουν στην συναισθηματική επίκληση και επιβολή πάνω στις μάζες. Επομένως αρνούμαστε να είμαστε οπαδοί θρησκειών. Μόνη θρησκεία είναι το Αίμα και η Τιμή.
10) Τι είναι αυτό που έχει καθηλώσει την Φυλή μας σε έναν καναπέ και έχει οδηγήσει τον σημερινό άνθρωπο σε ένα μοντέλο μαζάνθρωπου-καταναλωτή.
-Μα οι ίδιες οι συνθήκες της ζωής μας είναι καθηλωτικές. Δίνουν ένα ολότελα ψεύτικο περιεχόμενο στη ζωή των ανθρώπων, κάνοντας τους να αρκούνται σε ό,τι βλέπουν στα ενδιάμεσα (τύπος, media,τέχνες) και όχι σε ό,τι θα επιθυμούσαν ή να θελήσουν οι ίδιοι να δουν. Ο κόσμος μας είναι το απόγειο της αναπαράστασης. Οι ποικιλόμορφες απολαύσεις του μεταμοντερνισμού μοίρασαν αλυσίδες απο χρυσό. Δεν θα αρκεστώ να πω οτι είναι εξολοκλήρου προϊόν της μετακομμουνιστικής εποχής. Όπως επίσης ότι είναι καχέκτυπο του δυτικού μοντέλου. Είναι η άνοδος και η πτώση των πολιτισμών. Διανύουμε την περίοδο της πτώσης. Η χαώδης διαφορά του Εθνικοσοσιαλισμού με τις υπόλοιπες στατικές κοινωνιολογικές θεωρίες έγκειται στο ότι διδάσκει της δυναμική επίσπευση της πτώσης, προκειμένου να αναδυθεί κάτι νέο και εκ βάθρων υγειές.
11) Μεγάλοι εθνικοσοσιαλιστές όπως ο Λεόν Ντεγκρέλ , υπήρξαν χριστιανοί ,άλλοι όπως η Σαβίτρι Ντεβί όχι. Τελικά η θρησκεία έχει να κάνει με την ιδεολογία ;
-Η θρησκευτικότητα είναι υποκειμενικός παράγοντας. Εξάλλου, το εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς δεν επέβαλε περιοριστικούς όρους ως προς το θρησκεύεσθαι, παρά μονάχα εκινήθη εναντίον όσων υποστήριζαν δόγματα εβραιογενή,όπως ο σατανισμός ή ο μασονισμός. Η Θρησκεία κατ’εμέ είναι ο ίδιος ο ενσαρκωμένος Εθνικοσοσιαλισμός. Η εθνικοσοσιαλιστική πολιτεία καλύπτει τις ανάγκες μιας κοινότητας που θέλει να ξεφύγει απο τον ρόλο του εκκλησιαστικού ποιμνίου. Επομένως ο ενστερνισμός της ιδεολογίας μας είναι η θρησκεία μας.
12) Θέλω την άποψη σου για τα παρακάτω πρόσωπα : α) Γεώργιος Βεντούρης
β) Αριστείδης Ανδρόνικος γ) Θίοντορ Καζίνσκι δ) Ιαν Στιούαρτ Ντοναλντσον
ε) Μιγκουελ Σεράνο
-α) Ο ΕΣΕΣΙ υπήρξε ο Εθνικιστικός Σύνδεσμος Ελλήνων Σπουδαστών Ιταλίας (1967) και Νέων Επιστημόνων Δυτικής Ευρώπης αργότερα (1969) ,στις γραμμές του οποίου αγωνίστηκε ο Μιχάλης Μάντακας. Άνδρες σαν τον Γιώργο Βεντούρη, οδήγησαν τον ΕΣΕΣΙ να απαριθμεί περί τους 18.000 σε ολόκληρη την Δυτική Ευρώπη αγωνιστές εθνικιστές και απετέλεσε το πρώτο μαζικό εθνικο-επαναστατικό φοιτητικό κίνημα, με πρωταγωνιστική δράση στα γεγονότα του Μαϊου του 1968, σε πλήρη αντίθεση με την μηδενιστική και στείρα «αναστάτωση, για την αναστάτωση».
β) Ολόκληρη η ζωή του υπήρξε στίβος περιπετειών, μελετών και εθνικών αγώνων.
Τα γνωστότερα πονήματα του : «Τι εστί μπολσεβικισμός», «Ο Ιούδας δια μέσου των αιώνων» αποτελούν σημαντική παρακαταθήκη για τους νέους Εθνικοσοσιαλιστές.
γ) Στο άκουσμα του προσωνυμίου Unabomber (University and Airline Bomber), με το οποίο είναι ευρύτερα γνωστός ο Theodore John Kaczynski παθαίνει κανείς ένα σόκ! 17 χρόνια ασύλληπτος από το FBI, 23 τραυματίες και 3 νεκροί, ένα μανιφέστο 35.000 λέξεων και μια εξοντωτική ποινή της τάξεως του 4 φορές ισοβίων συν 30 χρόνια και η έκτιση αυτής στις φυλακές υψίστης ασφαλείας της Φλωρεντίας στο Κολοράντο σίγουρα λένε πολλά! Συγγραφέας του πονήματος «Η βιομηχανική κοινωνία και το μέλλον της», εντός του οποίου απομυθοποιείται η υποτιθέμενη «επαναστατικότητα» της νεοταξικής αριστεράς!
δ) Ο Ian Stuart, ο Γιός της Ευρώπης, υπήρξε ζωντανό παράδειγμα συνδυασμού πολιτικής στράτευσης στον Εθνικοσοσιαλισμό και ακτιβιστικής δραστηριότητας ως φυλετικά συνειδητοποιημένος Skinhead. Τα παρακάτω λόγια του λένε απο μόνα τους περισσότερα: «Να πάν να γαμηθούνε οι μπάτσοι, πιόνια στα χέρια των Εβραίων. Αυτά τα γαμημένα ηλίθια αγοράκια με τα μπλε. Είμαστε μαριονέτες των Εβραίων ή λέμε το γαμημένο όχι;»
ε) Αρχικά Μαρξιστής, δημοσιογράφησε σε διάφορα αριστερά έντυπα. Μετέπειτα όμως, το 1939 δήλωσε ανοικτα την υποστήριξη του στο Movimiento Nacional Socialista de Chile. Ενώ απο πολύ νωρίς εκδήλωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ανατολικές φιλοσοφίες και την εσωτερική καλλιέργεια του ανθρώπου. Έζησε επί 9 χρόνια σαν Πρεσβευτής της χώρας του στην Ινδία, όπου και μελέτησε τη σχέση μεταξύ ανατολικής και δυτικής φιλοσοφίας και θρησκείας. Δημιούργησε στενή φιλία με προσωπικότητες της εποχής του,όπως οι : Carl Jung, Herman Hesse, Nehru, Indira Ghanti, Léon Degrelle, Otto Skorzeny, Hans-Ulrich Rudel, Hanna Reitsch, Jullius Evola, Ezra Pound. Επίσης διετέλεσε για κάποιο διάστημα εκπρόσωπος της Χιλής στην επιτροπη του ΟΗΕ για την βιομηχανική ανάπτυξη. Είχε δώσει και αποκλειστική συνέντευξη πριν πολλά χρόνια στο Ελληνικό αιρετικό εθνικιστικό περιοδικό "Το Αντίδοτο". Στα ελληνικά έχει εκδοθεί μόνον 1 βιβλίο-εξαντλημένο πλέον- με τίτλο «Herman Hesse, Carl Jung Μνήμες» απο τις εκδόσεις Ιάμβλιχος.
13)Εδώ θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τούτη την συνέντευξη και να σας συγχαρώ για την ιδεολογική σας ποιότητα και την βαθύτατη πίστη και κατάρτηση στις Ιδέες μας. Τα τελευταία λόγια είναι δικά σου.
-Ήταν τιμή να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σου.Ερωτήσεις,οι οποίες δεν εξαντλούνται σε τετριμμένα ζητήματα. Ευχής έργον για εμάς είναι να επηρεάζουμε θετικά τους νέους συντρόφους. Αυτό που προέχει είναι η πίστη, η ιδεολογική καθαρότητα και η συνέπεια στον αγώνα, όσο και οι έξυπνες τακτικές που δεν έχει προλάβει να εφεύρει το σύστημα. Να θυμάστε ένα πράγμα: Trust no One!
http://autonomesskepseis.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου