Featured Posts

24/9/08

ΕΝΩΤΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!!! ΕΝΩΤΙΚΑ !!!! ........


Κι εσύ εδώ ; Μπαίνεις κι εσύ όπως κι άλλοι πολλοί να μάθετε κανά νέο.... Σωστά ;
Ε ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ !!!!

Γράφω ο έρμος και προβληματίζομαι.....

Μπήκε μπροστά το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες δημοσκοπήσεις.(ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ !!!.....)
Λέω εγώ τώρα.... Θα αλλάξει κάτι ; Έφαγαν αυτοί της ΝΔούλας έρχετε το άλλο ταίρι τώρα,διότι το τανγκό χρειάζεται δύο.....
Και με ρωτάς :
Αυτό το ΛΑ.Ο.Σ. τί κάνει ; Γιατί πήρε μόνο 1,5 μονάδα ;
Αυτοί είμαστε όλοι κι όλοι οι Πατριώτες; Το 5% ;;;;;
Και απαντώ :
Κατ'αρχάς, οι Πατριώτες κάνουνε ένα τεράστιο λάθος κατ'εμέ. Είναι σε πολλά κόμματα,σκόρπιοι........ σε πολλά.......
Το ΛΑ.Ο.Σ. πήρε την απόφαση να κάνει κάτι που τα υπόλοιπα κόμματα του Πατριωτικού χώρου δεν κάνανε μέχρι τώρα και στην τελική μαγκία του.
Έγινε πιο προσιτό στον απλό Έλλην Πολίτη , άφησε το "ακραίο" και ιδού η είσοδος στη Βουλή των Ελλήνων....
Και ρωτώ τώρα εγώ που δεν είμαι μέλος σε κάποιο κόμμα.
Δεν είναι σωστό να συμπορευτούμε ΟΛΟΙ οι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΖΙ ; ΕΝΩΤΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
Να αφήσουμε τις διαφωνίες μας για το καλό του Τόπου και να γίνουμε μια γροθιά ;
Όλοι πια την κουτάλα θέλουνε ; ΟΛΟΙ ; Ακόμη και μερικοί του "χώρου" μας ;

Κρίμα είναι να χαθεί μια τόσο μεγάλη και τόσο καλή προσπάθεια που έχει γίνει έπειτα από πολλά χρόνια.....

Υ.Γ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΙΣΗ........ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ !!! ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ !!!.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: