Featured Posts

20/3/12

Γιατί ψηφίζω-στηρίζω Χρυσή Αυγή


 
1.Γιατί είμαι Έλληνας και θα πάρω πίσω την Πατρίδα που μου έκλεψαν.
2.Γιατί θέλω να ρίξω μια γενναία κλωτσιά σε όσους κατάντησαν την Πατρίδα μου τριτοκοσμική αποικία και προτεκτοράτο των τοκογλύφων. 3.Γιατί θέλω να ελευθερώσω τον τόπο μου από τους ξένους όπως έκαναν και οι παππούδες μου πριν από μένα.
4.Γιατί είμαι αρκετά έξυπνος και αρκετά πονηρεμένος για να ξεχωρίζω την αλήθεια από το ψέμα. Γιατί σιχάθηκα τα υποκριτικά συγγνώμη και τις ψεύτικες δικαιολογίες αυτών που έφεραν την Πατρίδα μου στην παρούσα κατάσταση.
5.Γιατί είμαι πραγματικά Ευρωπαίος.
Θέλω μια Ευρώπη των Πατρίδων και όχι των χρηματιστηρίων.
6.Γιατί η Χρυσή Αυγή είναι ο υπ’ αριθμόν 1 εχθρός του συστήματος της απάτης που έστησαν στην πλάτη του Ελληνικού λαού οι συμμορίες των πολιτικάντηδων, γι’ αυτό και τη συκοφαντούν συστηματικά αυτοί και τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ.
7.Γιατί σιχάθηκα τους μαϊμού πατριώτες που ξεγελούν τους εθνικιστές και τους οδηγούν στην αγκαλιά των κομμάτων που ξεπουλούν την Ελλάδα.
8. Γιατί είμαι άνεργος Έλληνας και δεν μου αξίζει να ζητιανεύω ένα πιάτο φαί. Θέλω να δουλέψω και να ζήσω τίμια και με αξιοπρέπεια.
9.Γιατί είμαι νέος και θέλω μα φτιάξω τη ζωή μου στον τόπο που γεννήθηκα, κοντά στους ανθρώπους που αγαπάω και μ’ αγαπούν.
10.Γιατί είμαι γονιός και θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν τόσο καλά όσο εγώ και καλύτερα απ’ ότι μεγάλωσα εγώ, με ασφάλεια, με παιδεία, με πίστη και αισιοδοξία για το μέλλον.
11. Γιατί υπηρετώ ενστόλως την Πατρίδα μου και δεν ανέχομαι τον εξευτελισμό της, ούτε την υποβάθμιση, την περιφρόνηση και τη λήθη για τις θυσίες των συναδέλφων μου.
12.Γιατί είμαι δημόσιος υπάλληλος που δεν τα παίρνει και δεν εξαπατά. Κόμματα και κυβερνήσεις με εκβίασαν για χρόνια για να τους ψηφίζω και τώρα με κλωτσάνε από τη δουλειά μου. Θέλω να είμαι ελεύθερος να δουλεύω χωρίς να χρειάζεται να ρουφιανεύω το συνάδελφο και να εκβιάζω τον συμπολίτη μου.
13.Γιατί είμαι εργάτης και θέλω ο κόπος μου να μένει στην πατρίδα μου και όχι σε κάποια θυρίδα ξένης τράπεζας, ούτε να γίνεται η δουλειά που μου στερούν συνάλλαγμα κάποιου τριτοκοσμικού λαθρομετανάστη.
14.Γιατί είμαι αγρότης και κατάλαβα ότι οι επιδοτήσεις της ΕΟΚ ρήμαξαν την παραγωγή, κατέστρεψαν τη γη μου και ξεπούλησαν το εισόδημά μου σε μεγαλοκαρχαρίες, μεσάζοντες και ξένα σουπερ μάρκετ.
15.Γιατί είμαι βιοτέχνης και έχω ιδέες που θέλω να υλοποιήσω στην πατρίδα μου. Θέλω να δώσω δουλειά στο γείτονά μου, στο φίλο μου, στο συμπατριώτη μου και όχι σε κάποιο τούρκο ή βούλγαρο που επιβουλεύεται την ελευθερία μου.
16.Γιατί είμαι επιστήμονας και θέλω να εκτιμηθούν οι ιδέες μου και οι γνώσεις μου. Θέλω να τις προσφέρω στην Πατρίδα μου κι όχι σε ξένες χώρες που θα τις χρησιμοποιήσουν εναντίον του Λαού μου.
17.Γιατί είμαι συνταξιούχος που δούλεψα μια ζωή και τώρα μου παίρνουν το αίμα και τον ιδρώτα μου. Γιατί δεν μπορώ πια να συντηρηθώ, δεν μπορώ πια να βοηθήσω τα παιδιά μου, ούτε να πάρω μια σοκολάτα στα εγγόνια μου. Γιατί δούλεψα, πλήρωσα, δεν τους έχω ανάγκη και μπορώ να τους φτύσω στα μούτρα.
18.Γιατί πιστεύω αυτούς που είναι αληθινοί στις απόψεις τους, που μου έλεγαν από την αρχή για τις συμφορές της λαθρομετανάστευσης, της παγκοσμιοποίησης, των χρηματιστηρίων, και έχουν ξεκάθαρες θέσεις για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Γι’ αυτό στηρίζω και ψηφίζω Χρυσή Αυγή.
19.Γιατί δεν υποκύπτω στη λογική της χαμένης ψήφου και στην ηττοπάθεια της αποχής. Γιατί είμαι έτοιμος να παλέψω για να ζήσω ελεύθερος και υπερήφανος.
20.Γιατί γεννήθηκα, γιατί είμαι και γιατί θέλω να ζήσω ως Έλληνας σε μια μεγάλη και δυνατή Ελλάδα.
21.Τέρμα τα ψέματα-Τώρα Χρυσή Αυγή.

Η ΟΧΙΑ

http://xryshaygh.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: